تنظیمات آلپاری

تنظیمات آلپاری

تنظیمات آلپاری را چگونه انجام دهیم؟ آلپاری (alpari) یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین بروکرهای جهان است که با توجه به سابقه و همینطور امکاناتی که دارد، بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. اما چالشی که برای برخی از سرمایه گذاران وجود دارد، نحوه ثبت نام در این سایت و استفاده از خدمات آن می‌باشد. در صورتی که شما نیز مایل هستید از تنظیمات آلپاری مطلع شوید، در ادامه این مقاله از وبسایت امیرتریدر همراه ما بمانید.

تنظیمات آلپاری چگونه است؟

یکی از بروکرهایی که ایرانیان می‌توانند از آن استفاده کنند، آلپاری می‌باشد. این کارگزاری معتبر تریدرهای ایرانی را ارزشمند می‌داند و دارای پشتیبانی فارسی برای ایرانیان نیز می‌باشد. ضمن اینکه با استفاده از تنظیمات آلپاری می‌توانید زبان وبسایت را نیز به فارسی تغییر دهید تا بتوانید راحت‌تر با بخش‌های مختلف آن ارتباط برقرار کنید و از طریق آن به خدمات مورد نظر خود دسترسی داشته باشید.

سایت آلپاری دارای شهرت جهانی و رگولاتوری قدرتمندی است و ایرانیان سال‌هاست که از خدمات این بروکر استفاده می‌کنند. به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم این مقاله از وبسایت امیرتریدر را به ارائه توضیحات کامل پیرامون ثبت نام در بروکر آلپاری و همینطور تنظیمات آلپاری اختصاص دهیم.

نحوه ایجاد حساب در سایت اصلی آلپاری

  • وارد سایت آلپاری شوید و اطلاعات و مشخصات دقیق خواسته شده شامل نام، نام خانوادگی، ایمیل، شماره همراه و … را وارد نمایید. در نهایت و پس از تکمیل اطلاعات خواسته شده، تیک گزینه پذیرش قوانین را فعال نمایید و در نهایت نیز بر روی گزینه “ادامه” کلیک کنید.

تنظیمات آلپاری

  • در این مرحله از تنظیمات آلپاری، بایستی که تابعیت کشور خود، شهر محل سکونت خود و … را وارد نمایید و در نهایت بر روی گزینه “ادامه” کلیک کنید.

تنظیمات آلپاری

  • از یکی از دو روش “ارسال ایمیل” و یا “ارسال کد به شماره همراه” برای دریافت کد تائیدیه بروکر آلپاری استفاده نمایید.

تنظیمات آلپاری

  • پس از دریافت کد تاییدیه، آن را در کادر مورد نظر وارد کنید. پس از کلیک بر روی گزینه “اتمام ثبت نام” می‌توانید وارد مرحله بعدی شوید. در این مرحله بایستی که رمز عبوری را برای حساب کاربری خود مشخص نمایید و در نهایت نیز بر روی گزینه فعال سازی کلیک کنید. (در نظر داشته باشید که رمز عبوری که انتخاب می کنید، باید حداقل دارای 8 کاراکتر باشد و در آن از حروف انگلیسی بزرگ و کوچک و اعداد نیز استفاده شده باشد. در نهایت پسورد انتخابی خود را در جایی امن یادداشت نمایید تا آن را فراموش نکنید.)

تنظیمات آلپاری

در برخی موارد خود سایت آلپاری، یک پسورد را برای کاربر انتخاب می‌کند. در این صورت صندوق ورودی و هرزنامه‌های ایمیل خود را بررسی نمایید تا در صورت دریافت ایمیل، رمز عبور خود را از این طریق دریافت کنید.

برای فعالیت در کارگزاری آلپاری باید برای معامله در این بروکر، باید ابتدا حساب فارکس یا باینری آپشن را برای خود ایجاد نمایید.

تنظیمات ساخت حساب فارکس آلپاری

برای افتتاح حساب آلپاری، بایستی که مطابق با راهنمای زیر اقدام نمایید.

  • ابتدا بر روی گزینه افتتاح حساب کلیک کنید.

تنظیمات آلپاری

  • پس از کلیک بر روی گزینه افتتاح حساب، شما قادر خواهید بود هم فضای لایو فارکس و هم فضای دموی خود را بسازید. مطابق تصویر زیر دو گزینه حقیقی و مجازی را مشاهده خواهید کرد. گزینه حقیقی به معنای حساب لایو و یا ریل می‌باشد و گزینه مجازی نیز به معنای حساب دمو است. روند ساخت این دو نوع حساب آلپاری تفاوتی با یکدیگر ندارند. (افراد مبتدی بهتر است برای آشنایی با محیط فارکس آلپاری، ابتدا حساب دمو ایجاد کنند. سپس با کسب اطلاعات کافی اقدام به ساخت حساب حقیقی نمایند.)
  • پس از انتخاب گزینه حقیقی، 6 گزینه نمایش داده می شود. افرادی که در ابتدا سرمایه‌ای ندارند، می‌توانند گزینه mt4 یک دلار را برای این بخش از تنظیمات آلپاری انتخاب نمایند. افرادی که دارای حداقل 20 دلار می‌باشند، بهتر است که گزینه standard.mt4 را انتخاب کنند.
  • در ارتباط با موجودی حساب، شما سه گزینه را مشاهده خواهید کرد که باید از میان آن‌ها بر روی گزینه دلار یا USD کلیک نمایید. در نهایت نیز کار را با کلیک بر روی گزینه دکمه سبز رنگ افتتاح حساب به پایان برسانید. پس از اتمام فرآیند افتتاح حساب، نام کاربری و رمز عبور در اختیار شما قرار می‌گیرد.

تنظیمات آلپاری

  • در مرحله بعدی، نام کاربری و کلمه عبور برای ورود به متاتریدر4 به شما داده می‌شود.

تنظیمات آلپاری

نحوه اتصال بروکر آلپاری به متاتریدر

با دریافت نام کاربری و کلمه عبور، می‌توان به راحتی وارد متاتریدر شد و به آسانی ترید کرد.

برای اینکار فقط کافی است که متاتریدر نسخه 4 و یا 5 را دانلود کنید و سپس به کابین شخصی خود در آلپاری مراجعه نمایید و از طریق سایدبار سمت چپ گزینه دانلود متاتریدر را انتخاب نمایید. اینگونه با اتصال بروکر آلپاری به متاتریدر می‌توانید به راحتی از امکانات این پلتفرم برای ترید بهره مند شوید.

تنظیمات آلپاری

تنظیمات احراز هویت در بروکر آلپاری

بخشی از تنظیمات آلپاری، مرتبط با احراز هویت می‌باشد. احراز هویت و یا وریفای شدن حساب کاربری‌تان در سایت آلپاری ضرورت دارد. برای این کار فقط کافی است که تصویر کارت ملی خود را در حساب کاربری‌تان وارد نمایید.

  • وارد سایت آلپاری شوید و از طریق منوی تعبیه شده در قسمت بالای سایت، بر روی گزینه “حساب من” کلیک نمایید. پس از کلیک بر روی این گزینه، منویی برای شما باز می‌شود که بایستی از میان آن‌ها بر روی گزینه ارسال مدارک کلیک کنید.
  • در این مرحله صفحه جدیدی باز می گردد که در انتهای این صفحه گزینه “ارسال مدارک” وجود دارد و شما می‌توانید از طریق این گزینه مدارک خود را ارسال کنید. با انتخاب این گزینه، می‌توانید مدارک خود را برای احراز هویت انتخاب نمایید. در کادر بعدی باید عکس شفافی را از کارت ملی تان بارگذاری کنید. فرمت‌ های تصویری که سایت پشتیبانی می‌کند، برای شما نمایش داده خواهد شد، فرمت عکس آپلود شده باید یکی از همان فرمت‌های مجاز باشد تا بارگذاری عکس با موفقیت به پایان برسد.

تنظیمات آلپاری

  • پس از آپلود عکس، شما می‌توانید بر روی گزینه ارسال کلیک نمایید تا اینگونه حسابتان وریفای گردد. درخواست وریفای در روزهای کاری و غیرتعطیل بررسی می‌گردد.

آموزش ساخت حساب باینری آپشن آلپاری

معامله گرانی که می‌خواهند در محیط باینری آپشن فعالیت کنند، باید حساب باینری آپشن آلپاری بسازند. برای این منظور کافی است که به صفحه اصلی اکانت خود وارد شوید و مجدد بر روی گزینه افتتاح حساب کلیک نمایید.

  • پس از کلیک بر روی گزینه “افتتاح حساب” ، شما وارد صفحه جدیدی خواهید شد که باید برای ساخت حساب باینری آپشن بر روی گزینه ” alpari fix_contracts ” کلیک نمایید.
  • در قسمت نوع حساب، گزینه حقیقی تنها به معنای حساب لایو می‌باشد. پس از انتخاب نوع حساب و همینطور گزینه USD در این قسمت از تنظیمات آلپاری، حال باید بر روی گزینه “افتتاح حساب” کلیک نمایید. تا اینجا حساب کاربری شما در آلپاری ساخته می‌شود.
  • جهت ورود به پلتفرم لایو باینری آپشن، مجدد وارد صفحه اصلی پروفایل شخصی خود شوید و بر روی گزینه “ورود به پلتفرم (fix_contracts trader)” در قسمت پلتفرم‌های تجاری کلیک نمایید.

نکات پایانی تنظیمات بروکر آلپاری

در مورد تنظیمات آلپاری توجه به برخی نکات ضرورت دارد:

  • برای وریفای حساب خود، می‌توانید یک تصویر از کارت ملی خود را در پروفایل شخصی‌تان آپلود نمایید. در حقیقت به ترجمه کارت ملی نیازی نیست.
  • برای شارژ حساب نانو فارکس به مبلغ یک دلار و برای حساب استاندارد فارکس به حداقل مبلغ واریزی 20 دلار نیاز است. همینطور برای حساب باینری آپشن به حداقل واریزی مبلغ 1 دلار نیاز می‌باشد.
  • می‌توان شارژ حساب آلپاری را از طریق وبمانی، اتریوم و یا واریز به صورت ریالی انجام داد. ایرانیان از طریق روش‌های نامبرده، می‌توانند اقدام به شارژ و یا درخواست برداشت موجودی از حساب خود نمایند.
  • در بروکر آلپاری شما می‌توانید به صورت روزانه بی‌نهایت ترید داشته باشید و هیچ محدودیتی در این بروکر تعریف نشده است.
  • امکان 20 ترید همزمان تا سقف 5000 دلار وجود دارد.
  • در بروکر آلپاری برای سقف واریز و برداشت، هیچ سقفی تعریف نشده است. به این معنی که شما می‌توانید به هر میزان که بخواهید دلار وارد حساب خود نمایید و یا از آن خارج کنید.
  • با تنظیمات آلپاری، هر فردی قادر است دو حساب آلپاری بسازد و با این امر بلاک نمی‌شود.

در این مقاله از وبسایت امیرتریدر به جزئیات تنظیمات آلپاری پرداختیم. در صورتی که در این زمینه سوالی دارید، در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاع از نحوه اتصال آلپاری به تریدینگ ویو کلیک کنید.

5/5 (1 امتیاز)