اتصال آلپاری به تریدینگ ویو

اتصال آلپاری به تریدینگ ویو

اتصال آلپاری به تریدینگ ویو چگونه صورت می‌گیرد؟ بروکر آلپاری با برخورداری از قابلیت اتصال به ابزار معاملاتی تریدینگ ویو به کاربر این فرصت را می‌دهد تا از امکانات مختلف آن استفاده نماید. تریدینگ ویو امکان استفاده از قابلیت‌هایی شامل امکان تحقیق، چارت سهام، معاملات فارکس، کریپتوکارنسی و ایندکس را برای معامله گران فراهم می‌نماید. در حقیقت با اتصال آلپاری به تریدینگ ویو می‌توانید با سرعت بالا و راحتی بیشتری ترید کنید. در ادامه این مقاله از وبسایت امیرتریدر همراه ما باشید تا با نحوه اتصال آلپاری به تریدینگ ویو آشنا شویم.

برای دریافت بهترین سیگنال فارکس میتوانید به مجموعه امیرتریدر اعتماد کنید.

تریدینگ ویو چیست؟

تریدینگ ویو (Trading View) از سایت‌های تحلیلی بسیار مهم و خوب در زمینه تریدینگ در جهان شناخته شده است. این سایت در طی سال‌های اخیر پیشرفت قابل توجهی داشته است و توجه کاربران را به خود جلب کرده است. هر فردی که وارد دنیای فارکس و ارزهای دیجیتال می‌شود، بهتر است با سایت تریدینگ ویو آشنایی داشته باشد و از امکاناتی که این سایت ارائه می‌دهد، استفاده کند.

سایت تریدینگ ویو هم دارای نسخه رایگان و هم دارای نسخه پرو است. در صورتی که می‌خواهید اقدام به تحلیل ارزها نمایید، توصیه می‌کنیم که نسخه پولی را این سایت را خریداری کنید. در مورد نسخه پولی سایت تریدینگ ویو لازم است به این نکته اشاره کنیم که نسخه پرو این سایت در برابر امکاناتی که در اختیار کاربر قرار می‌دهد، دارای قیمت بسیار مناسبی و حتی ارزانی می‌باشد.

در صورتی که از بروکر آلپاری استفاده می‌کنید، می توانید با اتصال آلپاری به تریدینگ ویو، تحلیلگران بازارهای مالی از سراسر جهان را دنبال نمایید و اینگونه از تحلیل‌هایی که این افراد در وبسایت خود قرار می‌دهند، بهره‌مند گردید.

اتصال آلپاری به تریدینگ ویو

مزیت اتصال آلپاری به تریدینگ ویو

تریدینگ ویو یک پلتفرم آنلاین می‌باشد که نمودارها و شاخص‌هایی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا آن‌ها بتوانند اقدام به تجزیه و تحلیل تکنیکال نمایند.

ضمن اینکه تریدینگ ویو یکی از بزرگ‌ترین شبکه‌های اجتماعی در وب برای سرمایه ‌گذاران می‌باشد؛ به طوری که سرمایه گذاران در این بستر نکات و استراتژی‌های معاملاتی را برای تریدرها به اشتراک می‌گذارند.

با اتصال آلپاری به تریدینگ ویو، می‌توان با استفاده از نمودارهایی که تریدینگ ویو ارائه می‌دهد، مستقیا با استفاده از بروکر آلپاری به تجارت آنلاین پرداخت.

از دیگر مزیت‌هایی که اتصال آلپاری به تریدینگ ویو دارد، این است که ویجت‌های رایگان بازار مالی را برای دسته‌ای از تریدرها که می‌خواهند از آن‌ها در صفحات وب استفاده کنند را ارائه می‌دهد.

تریدینگ ویو اطلاعاتی را در مورد بیش از 80 بازار به کاربران ارائه می‌دهد. در طرح پولی و یا به عبارت بهتر اشتراکی سایت تریدینگ ویو، می‌توانید اطلاعات لحظه‌ای ارزها را دریافت کنید. به این موضوع توجه داشته باشید که دیگر ابزارها با حداقل 15 دقیقه تاخیر اطلاعات را به دست کاربر می‌رسانند. بنابراین با دریافت اشتراک سایت تریدینگ ویو، شما می‌توانید به اطلاعات تمامی بازارها در زمان واقعی دسترسی داشته باشند.

در سایت تریدینگ ویو امکان ترکیب سهام و یا شاخص‌ها با شاخص‌های اقتصادی برای مشاهده همبستگی آن‌ها وجود دارد.

اتصال آلپاری به تریدینگ ویو

اتصال آلپاری به تریدینگ ویو

بروکر آلپاری این امکان را به کاربران خود می‌دهد تا حساب معاملاتی خود را به پلتفرم تریدینگ ویو متصل کنند و از امکانات آن استفاده نمایند.

برای اتصال آلپاری به تریدینگ ویو، کاربران ابتدا باید وارد حساب‌های خود در بروکر آلپاری و همینطور تریدینگ ویو شوند. سپس یکی از چارت‌های تریدینگ ویو را مشاهده نماید.

کاربران از طریق گزینه Trading Panel که در پایین چارت تعبیه شده است، می‌توانند برورکر مورد نظر خود را انتخاب نمایند. سپس بعد از کلیک بر روی گزینه ” Continue ” می‌توانند اقدامات لازم برای اتصال بروکر آلپاری به تریدینگ ویو را انجام دهند.

همچنین بخوانید : بهترین بروکر برای معاملات طلا

نحوه اتصال آلپاری به تریدینگ ویو

در این قسمت قصد داریم نحوه اتصال آلپاری به تریدینگ ویو را به صورت گام به گام برای شما عزیزان شرح دهیم.

  • ابتدا در تریدینگ ویو یک حساب کاربری ایجاد نمایید. در نظر داشته باشید که برای ایجاد حساب کاربری، چندین طرح مختلف برای ثبت نام وجود دارد. نسخه پولی در تریدینگ ویو امکانات بیشتری را در اختیار شما قرار خواهد داد. برای تریدر شخصی می‌توانید از نسخه رایگان نیز استفاده کنید.
  • در این مرحله به صفحه نمودارهای تریدینگ ویو بروید.
  • در قسمت پایین صفحه، بر روی گزینه ” Trading Panel” کلیک نمایید.

اتصال آلپاری به تریدینگ ویو

  • پس از کلیک بر روی این گزینه، پلتفرم تمامی بروکرهای موجود برای شما نمایش داده می‌شود. از میان گزینه‌های نمایش داده شده، بروکر آلپاری را انتخاب کنید و در نهایت بر روی گزینه ” connect” کلیک نمایید.
  • پس از انتخاب گزینه ” connect” صفحه جدیدی در بروکر انتخاب شده باز می‌شود. در این قسمت بایستی که اطلاعات ورود به سیستم ” Interactive Brokers ” خود را وارد نمایید.

اتصال آلپاری به تریدینگ ویو

  • پس از وارد کردن اطلاعات ورود و موافقت با تمامی شرایط و توافقات، شما به صفحه و یا حساب تریدینگ ویو هدایت می‌گردید. در صفحه جدید می‌توانید از طریق قسمت انتهایی صفحه متوجه شوید که آیا شما به بروکر آلپاری متصل شده‌اید یا خیر.

اتصال آلپاری به تریدینگ ویو

پس از اتمام اتصال آلپاری به تریدینگ ویو، شما می‌توانید معاملات خود را مستقیما از طریق تریدینگ ویو انجام دهید و حساب خود را مدیریت نمایید.

نحوه قطع اتصال بروکر آلپاری به تریدینگ ویو

در صورتی که تصمیم دارید اتصال بروکر آلپاری به تریدینگ ویو را قطع کنید، کافی است چند مرحله‌ای که در ادامه آورده ایم را انجام دهید.

  • ابتدا بر روی بروکر آلپاری به در حال حاضر به آن متصل می‌باشید، کلیک کنید. پنل معاملاتی را در پایین صفحه باز نمایید.

اتصال آلپاری به تریدینگ ویو

  • در منو بر روی حساب کاربری خود کلیک کنید و در نهایت گزینه ” Log Out” را انتخاب نمایید.

اتصال آلپاری به تریدینگ ویو

سخن آخر

با اتصال آلپاری به تریدینگ ویو به راحتی می‌توانید اقدام به تحلیل بازار با استفاده از امکاناتی که تریدینگ ویو در اختیار شما قرار می‌دهد، نمایید.

تریدینگ ویو به عنوان یکی از بهترین پلتفرم‌های معاملاتی شناخته می‌شود که امروزه بسیاری از معامله گران حرفه‌ای از آن استفاده می‌کنند. در حقیقت امکاناتی که تریدینگ ویو در اختیار سرمایه گذاران قرار می‌دهد، زمینه ای را فراهم می‌کند که آن‌ها معاملات سودمندی را انجام دهند. در این پلتفرم ابزارهای بسیار زیادی برای تحقیق در مورد دارایی‌های مختلف از فید اخبار تا غربالگر جامع سهام وجود دارد. می‌توانید حتی با ایجاد یک حساب رایگان در تریدینگ ویو، بدون تبلیغات از بسیاری از امکانات این سایت بهره مند گردید. لازم به ذکر است که تریدینگ ویو در نسخه موبایل نیز تمامی ویژگی‌ها و عملکرد نسخه دسکتاپ را با یک رابط کاربری ساده و قابل فهم به کاربر ارائه می‌دهد.

در این مقاله به بررسی نحوه اتصال بروکر آلپاری به سایت تریدینگ ویو پرداختیم. امیدواریم مطالعه آن برای شما عزیزان مفید واقع شود. به طور کلی با اتصال آلپاری به تریدینگ ویو می‌توانید از چارت‌های این پلتفرم استفاده نمایید. در صورتی که در این زمینه سوالی دارید، حتما در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید. کارشناسان امیر تریدر پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود.

 

توضیح نویسنده : این قابلیت از سایت تریدینگ ویو حذف شده است

5/5 (3 امتیاز)