قوانین و مقررات

قوانین و مقررات استفاده از امیر تریدر

کاربر گرامی؛

لطفا پیش از اقدام به خرید و جهت بهره مندی بهتر از خدمات و سرویس‌های امیرتریدر قوانین و مقررات وب‌سایت امیر تریدر را مطالعه فرمایید.

خرید محصولات امیرتریدر تنها از طریق سایت رسمی به آدرس amirtrader.com امکان پذیر است؛ همچنین امیر تریدر در فضای مجازی با آدرس‌های ذیل نیز فعالیت دارد، اما خرید آنلاین صرفا از طریق وبسایت امکان پذیر است؛ لذا در صورت تمایل به خرید هر یک از محصولات مجموعه، موظف به تکمیل خرید خود از وبسایت رسمی خواهید بود.

  • لطفا امیر تریدر را از حساب‌های رسمی در فضای مجازی دنبال کنید. مجموعه مسئولیتی در قبال خرید و اعتماد کاربران به سودجویان با نام برند امیر تریدر ندارد؛ بنابراین حافظ سرمایه خود باشید.

شرایط عمومی:

هرگونه اقدام در سایت امیرتریدر، اعم از پرداخت حق اشتراک، خرید دوره آموزشی، دریافت مشاوره و حتی مشاهده مینی دوره رایگان، ملزم به ساخت حساب کاربری می‌باشد.

در مسیر ساخت حساب کاربری، اطلاعاتی از جمله نام و نام خانوادگی، شماره تماس و آدرس ایمیل، تقاضا می‌شود؛ لطفا اطلاعات واقعی و اصلی خود را در مسیر ثبت نام استفاده نمایید.

   

پس از تکمیل مراحل ثبت نام، هرگونه سرویسی که برای دریافت آن اقدام کرده بودید، در کمتر از چند دقیقه در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

نحوه پرداخت به چه صورت است؟

تمامی پرداخت‌ها از طریق درگاه رسمی و به صورت ریالی انجام می‌گیرد و حتی الامکان پرداخت به صورت کارت به کارت نخواهیم داشت، مگر به درخواست مشتری. لازم به ذکر است که پرداخت کارت به کارت نیز از طریق واریز به حساب رسمی شرکت بوده و شخص حقیقی در پرداخت‌ها دخیل نمی‌باشد. 

در صورت تمایل به پرداخت با ارز دیجیتال(تتر)، از طریق تلگرام با کارشناسان فروش در ارتباط باشید.

 

توجه داشته باشید که تمامی کارشناسان و مشاورین حاضر در مجموعه همواره در تمامی مراحل همراه شما خواهند بود تا بهترین تجربه را در خرید از سایت امیرتریدر داشته باشید؛ لذا پیش از خرید، از خرید خود اطمینان حاصل نمایید چرا که امکان عودت وجه نخواهد بود.

حریم شخصی:

هرگونه اطلاعات شخصی شما اعم از شماره تماس، آدرس ایمیل، شماره کابین و موارد دیگری که در راستای تکمیل پروفایل شما درخواست می‌شود در مجموعه محفوظ خواهد بود. همچنین ورود به پنل اختصاصی شما مشروط بر داشتن نام کاربری و کلمه عبوری که از پیش تعریف کرده‌اید بوده و ورود به پنل اختصاصی توسط شخص غیر، به منزله ارائه اطلاعات شخصی توسط کاربر بوده و مجموعه امیر تریدر هیچ مسئولیتی در قبال فاش شدن اطلاعات شخصی شما ندارد.

سایت امیر تریدر در زمینه بازارهای مالی فعالیت دارد؛ جزئیات خدمات امیر تریدر به شرح زیر است:

  • ارائه سیگنال فارکس
  • ارائه محصولات آموزشی مرتبط با معامله‌گری در بازار فارکس
  • عضویت و ایجاد حساب کاربری در سایت امیر تریدر رایگان بوده و کاربران می‌توانند با وارد کردن اطلاعات لازمه از طریق مسیر مشخص شده، به پنل اختصاصی خود دسترسی داشته باشند.
  • توجه داشته باشید که ثبت نام کاربر و استفاده وی از سرویس‌های سایت، ب معنای آن است که از تمام قوانین و مقررات آگاهی کامل داشته و تابع آن می‌باشد.
  • در صورتی که اطلاعات شما با هویت اصلی مغایرت داشته باشد، احراز هویت در سایت ممکن نخواهد بود.
  • اطلاعات کاربران نزد سایت محفوظ است و مدیر و کادر فنی مجموعه امکانات و زیرساخت‌های لازم برای این مقصود را فراهم ساخته‌اند.
  • سایت امیر تریدر همواره در تلاش است تا محتوای آموزنده و آموزش‌های باکیفیت را به کاربران خود ارائه داده و پذیرای پیشنهادات و انتقادات نیز باشد.
  • امیرتریدر در قبال اطلاعاتی که در قالب مقاله، ویدیو و… به کاربران خود ارائه می‌دهد مسئول بوده و در صورت بروز هرگونه تغییر، نسبت به به روز رسانی مطالب موجود در وب‌سایت، اقدام می‌شود.
  • کاربر در حفظ اطلاعات شخصی خود از جمله نام کاربری، پسوردها، شماره کابین و مواردی از این قبیل موظف بوده و می‌بایست آنها را محرمانه نگاه دارد. در صورت افشای اطلاعات کاربر، عواقب رخ داده به عهده وی می‌باشد.
  • در صورت مشاهده محتوای آموزشی دوره‌های امیر تریدر در فضایی به جز وبسایت رسمی آن، با شخص منتشر کننده برخورد جدی خواهد شد و بنا به صلاحدید، اقدامات لازمه صورت می‌گیرد.

تمامی کاربرانی که درحال بهره مندی از سرویس‌های سایت هستند، ملزم به رعایت اصول اجتماعی بوده و حق توهین به اشخاص و یا نقض حقوق آنها را ندارند.